ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐ

1․   Արկղում կար 44կգ․ միրգ։Արկղի մեջ կար խնձոր,որը 3կգ․ էր,արքայախնձորը 32կգ,իսկ բանանը 9 կգ էր։Աննան խանութից գնեց տանձ,որը 3 անգամ ծանր էր խնձորից,Ձմերուկ,որը 2 անգամ ծանր է արքայախնձորից և մանդարին,որը 3 անգամ թեթև էր բանանից։Ընդհանուր քանի՞ կիլոգրամ միրգ նա գնեց խանութից։

               լուծում

            1․3×3=9կգ (տանձ)

            2․2×32=64կգ (ձմերուկ)

            3․9։3=3կգ (մանդարին)

            4․9+64+3=76կգ (միրգ)

                                                          Պատ․՝76կգ միրգ։

2․Քառակուսի սեղանի մի անկյունը կտրեցին։Քանի՞ անկյուն ունի այժմ սեղանը։

   Պատասխան-Այժմ սեղանն ունի 5 անկյուն։

3․Սոճու վրա 40 նարինջ էր աճել։Նրանցից 10-ը հասունացավ և ցած ընկավ։Քանի՞ նարինջ  մնաց սոճու վրա։

Պատասխան-Սոճու վրա նարինջ չի կարող աճել։

4․Հայրը իր տղայիւ և եղբոր հետ,իսկ տղան իր հոր և հորեղբոր հետ գնացին որսի։Ընդամենը քանի՞ հոգի գնաց որսի։

Պատասխան-3 հոգի։

ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԽԱՂ-ԽԱՉԲԱՌ

Կատարելով մաթեմատիկական գործողությունները՝ստացի՛ր վերջնարդյունքը։

ՖԼԵՇՄՈԲԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ

Ես մեծ հետաքրքրությամբ եմ մասնակցել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբերին,որովհետև շատ եմ սիրում այդ առարկան։

Այնտեղ շատ տրամաբանական խնդիրներ են լինում և ես երբ դժվարանում եմ, դիմում եմ ծնողներիս օգնությանը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *